Scinet.cz » Články

Téma: Reklama

Internet, Kavárna, Komentáře »

[ 14.1. 2010 | Komentářů (3) ]
Platit za články na velkých českých serverech? Dnes ani náhodou

Vydavatelé uvažují, že zprávy na webu zpoplatní. V zahraničí je to sice reálné i pochopitelné, v českém prostředí za současného stavu a kvality velkých online médií naprosto komické.
Za celým tématem zpoplatněného obsahu na zpravodajských serverech stojí Rupert Murdoch, mediální magnát, jehož impérium News Corporation zastřešuje nesmírné množství novin, časopisů, knižních nakladatelství, ale i filmová studia, televizní a rozhlasové stanice po celém světě.
Murdoch o zpoplatnění webových novin začal otevřeně hovořit v polovině roku 2009. Byť mu mnozí jeho plány (opět) vymlouvali a nesouhlasili s ním, média …

IT/Počítače, Kavárna, Komentáře »

[ 10.9. 2009 | Komentářů (4) ]
Microsoft tvrdě útočí na Linux. V rámci kampaně za Windows 7

Společnost Microsoft začala obchodníky učit, jak mají zákazníkům předvést, že Linux je de facto kripl. Demagogická prohlášení se řada komentátorů ale nebojí označit za výmysly a lži.
V posledních týdnech nebo měsících se spojení Microsoft-Linux objevuje až moc často.  Microsoft dokončil Windows 7, své vlajkové lodi, a začíná velká kampaň na řadě front. Bohužel Microsoft zase nemůže prohlásit, že na to jde férově.
Na serveru OverClock.net se objevil příspěvek (kopie zde), v němž se jeden z uživatelů svěřil se svou zkušeností – tím, jak Microsoft začíná propagovat …

Internet, IT/Počítače »

[ 7.9. 2009 ]
Twitter prý stále není pro byznys dost seriozní

Nejoblíbenější mikroblogovací služba Twitter je sice považována za skvělé informační médium, ale podle expertů ještě pro byznys sféru nevypadá dostatečně seriozně.
Twitter nedávno spustil svou novou kampaň zaměřenou právě na jeho využití v oblasti obchodu, viz webová stránka Twitter 101. Ovšem spousta firem stále neví, jak si pomocí Twitteru zlepšit obchodní výsledky. Háček je patrně v tom, že Twitter je příliš mladý a firmy netuší, jak jej správně využívat — a Twitter na ně stále nepůsobí příliš oficiálně.
Rozmach této sociální sítě po světě je úctyhodný. Její …

IT/Počítače, Zprávy »

[ 26.8. 2009 ]
Microsoft na reklamním snímku graficky vyměnil černocha za bělocha

Softwarový gigant se omlouvá za reklamní snímek, na kterém grafici smazali hlavu černocha a nahradili ji hlavou vysmátého muže bílé pleti. Nijak skvělou práci ale neodvedli, na svém místě nechali ruku „původního majitele“.
Na původním snímku, který se objevil na webových stránkách Microsoft.com, sedí tři lidé: Asiat, Afroameričan a žena bílé pletí. Avšak na polských stránkách firmy hlava Afroameričana chybí – na jejím místě se objevila tvář jiného muže bílé pleti.
Trapas Microsoftu vyšel najevo včera, když si ho povšimla řada blogerů a uživatelů sítě Twitter.
Microsoft snímek …

Internet »

[ 31.7. 2009 ]
Yahoo se vzdává technologického vývoje. Bude spolupracovat s Microsoftem

Americké společnosti Microsoft a Yahoo uzavřely partnerství v oblasti internetového vyhledávaní a online reklamy. Součástí spolupráce, uzavřené na deset let, je, že Yahoo přestane vyvíjet svůj vyhledávač, jenž je druhým nejpoužívanějším na světě — ten nahradí vyhledávačem firmy Microsoft. Bing, přejmenovaný a upravený Live.com, si tak najde cestu k portálové jedničce ve Spojených státech.
Microsoft o Yahoo stál už dlouhou dobu, ale všechna dosavadní jednání o odkoupení firmy nebo technologie vyhledávače Yahoo selhaly. Naposledy Microsoft za konkurenta nabídl 47,5 miliardy amerických dolarů (více než …

IT/Počítače, Zprávy »

[ 20.7. 2009 | Komentář (1) ]
Lidé jsou zbláznění do Windows 7. Internetový obchod kolaboval

Zájem o připravovaný operační systém Windows 7 je nevídaný. Microsoft ještě nedokončil jeho vývoj, přesto si lidé v předprodeji nástupce Vist objednávají jako diví. Internetový obchod Microsoftu v Evropě nevydržel nápor zájemců a opakovaně kolaboval. V předprodeji jsou/byly Windows 7 za mnohem nižší částky, než za kolik se budou prodávat po jejich uvedení na trh.
Podle stanice BBC internetový obchod Amazon.com v Británii prodal za osm hodin více kopií Windows 7, než kolik prodal kopií Windows Vista při sedmnáct týdnů trvajícím předprodeji v roce 2006.
Microsoft za …

IT/Počítače, Zprávy »

[ 23.2. 2009 ]

Společnost Microsoft oznámila, že do netbooků, malinkých notebooků, které v současnosti zažívají stále větší rozmach, přes své partnery nainstaluje kancelářský balík MS Office 2007.
Nepůjde však o plnou verzi v rámci OEM kanálu, což by se podstatně promítlo do ceny netbooků, ale jen o zkušební verzi, jež funguje 60 dní. Podle prohlášení Microsoftu se kancelářská sada objeví na 70 % procentech netbooků, které půjdou na trh. Vzhledem k tomu, že 70 % netbooků se prodává s operačním systémem Windows XP (zbytek s různými linuxovými systémy), …

Internet, Kavárna »

[ 8.1. 2009 | Komentářů (2) ]

Internetová encyklopedie Wikipedia získala finance od svých čtenářů. Na darech vybrala 6,2 milionu dolarů, kterými pokryje výdaje na platy zaměstnanců, technické zázemí a další položky.
Wikipedii se podařilo získat finance na pokrytí nákladů za fiskální rok 2008/2009 (končí v červnu 2009). Další peníze, které ji lidé pošlou, půjdou do fondu rezerv.
Wikipedia počátkem října pro svou podporu spustila kampaň a ohlásila, že na fungování projektu je potřeba trojnásobná částka než loni ― své uživatele požádala celkem o 6 milionů dolarů. Dary ale nepřicházely v takovém …