Scinet.cz » Články

Téma: Sociální sítě

Internet, Kavárna, Komentáře »

[ 22.7. 2011 | Komentář (1) ]
Facebook ztrácí v porovnání se sítí Google+. Klíčové je totiž soukromí

Facebook se svými zhruba 700 miliony členů sice není sítí Google+ životně ohrožen, přesto však reakce uživatelů, médií a analytiků varují, že by se Facebooku nemusela vyplatit jeho liknavost vůči požadavkům lidí, kteří chtějí mít větší kontrolu nad svým soukromím. Současní uživatelé Google+ totiž používání této sítě zdůvodňují právě slovy, že mají daleko větší moc nad tím, co kdo na jejich účtu vidí, s kým oni co sdílejí a jak se k nim vůbec v tomto směru Google chová.
“Všichni a vše” je na Facebooku. I …

Internet, Kavárna, Komentáře »

[ 15.7. 2011 | Komentářů (4) ]
Google+ mi ukázal, jak je Google pro mě důležitý. A strach z toho nemám

Spuštění sociální sítě Google+ rozpoutalo celou řadu reakcí, domněnek, rad a zamyšlení nad rozličnou paletou věcí. Jedni Google+ zatracují, jiní nepochopí, jak někdo může používat vůbec nějaké sociální sítě, jiní naopak Google+ vítají. Ať tak či tak, zase se planě hovoří o soukromí a jiných věcech týkajících se sběru uživatelských dat. A nejen zahraniční média skloňují slova jako „Facebook-killer“, tedy spekulují nad tím, zda Google+ může položit dnešní jedničku společenských sítí.
Nevím, jak se na to díváte vy, každopádně já patřím k té skupině, která existence Google+vítá. …

IT/Počítače, Kauzy, Kavárna »

[ 12.6. 2011 | Komentář (1) ]
Facebook začal automaticky rozpoznávat obličeje a lidem na fotografiích přiřazovat jména

Sociální síť Facebook celosvětově spustila novou funkci – Facebook díky softwaru pro rozpoznání tváří zjistí, kdo na nahrávaných fotografiích je, či může být, a k osobám přiřadí jejich jméno.
Sociální síť Facebook už na konci minulého roku představila novou funkci, která má ulehčit uživatelům správu fotek a toho, kdo na nich je. Novinku nejprve spustila pouze ve Spojených státech, ale teď ji potichu aktivovala uživatelům na celém světě.
Když některý z uživatelů Facebooku bude mít fotku, na které můžete být vy, automaticky mu navrhne vás na snímku …

Internet, Kavárna »

[ 29.1. 2011 ]
Facebook zprávy uživatelů prodává jako reklamu

Jestliže jste si někdy přáli, že svou tvář propůjčíte firmám v rámci reklamy, stalo se – Facebook váš status sám použije společně s vaší fotografií k propagaci značek.
Největší společenská síť světa rozjela nový typ reklam. Pokud na svůj profil napíšete novou zprávu a zmíníte nějakou značku nebo název firmy, zpráva se může jednoduše proměnit v reklamu a zobrazit se dalším uživatelům.
Facebook a inzerenti totiž dobře vědí, že jednou z nejlepších reklam je doporučení od kamaráda. Taková forma propagace je totiž přirozeně nejdůvěryhodnější.
Funkce „Sponsored Story“ na …