Scinet.cz » Články

Téma: Bing

Internet, Kauzy, Kavárna, Komentáře »

[ 5.2. 2011 | Komentářů (5) ]
Seznam – najdu tam, co HLEDÁM? A také Kterak Microsoft znásilňuje Google a jeho výsledky vyhledávání

Jedna lokální, spíše úsměvná historka o kreativitě v Seznamu, který si zaregistroval lidový rýpanec v opačném gardu. A druhý závažnější příběh o „inovaci“ v Microsoftu, který svůj vyhledávač Bing optimalizuje tak, že přebírá výsledky z Googlu.
Seznam, Google a tak
Poslední měsíc jsme si mohli všimnout webových a TV reklam na „novou komunikaci Seznam.cz“, jak firma prezentuje změny, které nasadila v novém roce. Pokud jste televizní reklamu viděli, dost možná vás něco zatahalo za uši. Místo „Seznam, najdu tam, co neznám,“ slyšíme „Seznam, najdu tam, co hledám.“ …

Internet, IT/Počítače, Kavárna, Věda »

[ 27.8. 2009 ]
Microsoft se dohodl s Wolfram|Alpha. Bing použije výsledky z „centrálního mozku lidstva“

Před třemi měsíci spuštěný systém Wolfram|Alpha získal obchodního partnera. Podle dostupných informací spolu firmy Microsoft a Wolfram Research uzavřely dohodu: vyhledávač Bing bude k výpočetním úkonům a zobrazení vědeckých dat používat právě systém Wolfram|Alpha. O dohodě informoval server ZDNet.com s odvoláním na důvěryhodné zdroje obeznámené s dohodou.
Microsoft ani Wolfram Research se k uzavření spolupráce nechtěly vyjádřit.
Systém Wolfram|Alpha byl spuštěn v druhé půlce května letošního roku a do webových vod přinesl zcela unikátní systém pro hledání informací. Na rozdíl od klasicky pojatých internetových vyhledávačů Wolfram|Alpha výsledky …

Internet, Kavárna »

[ 11.6. 2009 ]
Po slibném startu zase pád. Vyhledávač Bing už lidi nezajímá

Společnost Microsoft počátkem června spustila svůj nový vyhledávače Bing.com. Velký mediální ohlas a reklamní masáž vyvolala mezi lidmi zvědavost, jenomže prvotní nadšení ze statistických čísel zchladily výsledky dalších dní. Bing.com vlastně konkurenci z koláče neuzmul žádnou viditelnou část, byť se zdálo, že vše bude jinak.
Bing.com opravdu zaznamenal raketový nástup a spousta lidí mu předpovídala úspěch ― během chvíle předběhl Yahoo a v USA se pyšnil podílem 15,64 % (StatCounter). Některé komentáře v médiích a z blogosféry vyjadřovaly uspokojení nad tím, že Googlu konečně roste …